Ficha del artículo
×
SOMNI D'UN HOME RIDÍCUL, EL
Editorial:
GODALL EDITORIAL
Autor/a:
Dostoieski, Fiódor
19,00 €
Plazo de entrega estimado:
Sinopsis
:
El somni d un home ridícul recull cinc contes de Dostoievski ordenats cronològicament per oferir una panoràmica de l evolució de la seva obra tant pel que fa a temes com a estil.
«Una novel la en nou cartes», un dels primers contes publicats després del seu exitós debut com a novel lista, és un vodevil epistolar de dos homes que intenten estafar-se mútuament i alhora a un tercer que serà el clar vencedor de la partida; els vells tòpics del caçador caçat i del triangle amorós i adúlter, aquest cop per partida doble, que ens permeten veure un Dostoievski juganer i frívol. «Un cor dèbil» i «Un lladre honest», tot i revisats el 1865, són també de la primera època, d abans de 1849, any en què la vida li va canviar del tot en ser empresonat, condemnat a un simulacre d execució i deportat a Sibèria. Aquí ja hi apunten els seus grans temes: el funcionariat, la vida precària de les classes populars russes, la bogeria, el delicte, la honestedat, el rossec de la culpa. I a «Una noia dòcil» i «El somni d un home ridícul», dels darrers anys, hi ha consolidat el Dostoievski de les grans novel les: monòlegs interiors, meandres psicològics de la culpabilitat i el remordiment, i el discurs moral sobre el camí, utòpic, il luminat i visionari, per superar les misèries humanes.
Dostoievski no només explica històries, sinó que descriu personatges plens de matisos, grisors, racons i laberints; humans, contradictoris i excessius com els d aquests contes. Amb aquesta magnífica feina de Marta Nin, ens sumem a la celebració del bicentenari del naixement de l autor rus.
Plini el Vell i altres...
Stock: Sí
18,00 €
Bértholo, Johana
Stock: Sí
20,00 €
KIM, AE-RAN
Stock: Sí
19,00 €
CUCURELLA-JORBA, MERIT...
Stock: Sí
17,50 €
Lomasko, Victoria
Stock: Sí
26,00 €
Ortega Rion, Isabel M.
Stock: Sí
17,00 €
BENZEKRY I ARIMON, ALBERT
Stock: Sí
17,50 €
Chordà, Mari
Stock: Sí
17,50 €
Obrero, José García
Stock: Sí
16,00 €
Marinescu, Angels
Stock: Sí
20,00 €
Lomasko, Victoria
Stock: Sí
26,00 €
Agudo, Marta
Stock: Sí
16,50 €
Bardera, Damià
Stock: Sí
18,00 €
Rodoreda, Mercè
Stock: No
19,00 €
Lluc, Tomàs
Stock: Sí
17,00 €
Coll, Dolors
Stock: Sí
18,00 €
Kim Ae - Ran
Stock: Sí
19,00 €
ELITIS, ODISSEAS
Stock: Sí
19,00 €
Moll, Sonia
Stock: Sí
16,50 €
Targa, Adrià
Stock: Sí
16,50 €
Pérez, Caterina
Stock: Sí
17,50 €
Zaldua, Iban
Stock: Sí
19,00 €
Fuster, Felícia
Stock: Sí
17,50 €
TODÓ CORTIELLA, JOAN
Stock: Sí
28,00 €
Dostoieski, Fiódor
Stock: Sí
19,00 €